Utflykt till Eriksbyn

Idag så bar det av till Rickards farmor där vi åt lunch och gick en promenad med henne och Elise i barnvagn. Det bjöds på soligt och varmt väder med fågelkvitter ute på landet. Loke och Freja var med såklart och sprang runt som vildar på gården. Av alla miljoner bollar som Loke hade slarvat bort under vintern så hittade han och Freja två bollar men den med pip va såklart roligast och skulle kastas en miljon gånger minst. 

Nu sitter vi i bilen påväg hem och jag får sitta i mitten bak och få ont i ryggen eftersom Elise inte tyckte att Loke och Freja dög som sällskap så jag får sitta och hålla handen med henne för annars surar hon. 

Ikväll väntar underbar bokföring och så måste jag betala lite räkningar ikväll. 

Finklädd för besök hos gammelfarmor

Freja och Loke väntar på att jag ska kasta bollen

Rickard och hans farmor tar in några vägpinnar på hennes väg

Surpuppan vill ha sällskap

Rickard kör och Loke får sitta i framsätet och kolla att Rickard kör ordentligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0