Pigg och förkyld

Godmorgon! Ligger i sängen och är ovanligt pigg för att vara sjuk och inte fått sova i mer än 3 timmar! En viss liten fröken var piggelin ända fram till 3 i morse och höll mig vaken genom att studsa runt i sängen och om man la henne i vaggan så ville hon ha uppmärksamhet och började istället göra ljud så man ännu mindre kunde somna! Eller så sket hon sina elefantskitar så man va tvungen att byta blöja. 
Nu vaknade hon igen runt kl 6 och skulle äta innan hon somnade om med huvudet vilandes på tutten. 
Dock är jag själv som sagt, trots förkylning superpigg! Men borde försöka somna om så jag orkar hela dagen. Ska försöka städa lite idag samt bokföra lite kvitton. Kl 17:30 idag ska vi på visning på ett hus och jag hoppas det är dugligt för mig och min familj så man kan flytta till sommarn från denna trånga lägenhet som jag dessutom inte är mega förtjust i.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0