Nu ligger man efter i planerna!

Här ligger jag i sängen och har gjort det hela dagen. Var ju inte riktigt det jag planerade! 
Egentligen hade jag tänkt göra följande 
-Städa lägenheten (diska, tvätta, dammsuga osv)
-Bokföra kvitton och fakturor
-Gå ner till butiken och skriva ut papper som ska postas
-Göra middag
-bleka håret en gång till så mitt Pippi Långstrump-orangea hår försvinner så jag kan färga tillbaka till min naturliga hårfärg!

Meeeeen så blev det inte! Anledningen till att jag inte lyft mitt slappa arsle ur sängen idag är för att jag har dragit på mig en satans förkylning med torrhosta, ont i halsen och feber... KUL VA? Och som grädde på moset så har jag en liten Elise som ska underhållas oxå... Underbara måndag... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0