Några meningar i gryningen...

God morgon! Här sitter jag...
...förtidigt på morgonen och klappar Elises ben och hoppas på att somna om för jag tänker inte gå upp kl 6 en söndag, eller någon annan dag. Vi gick och la oss tidigt igår efter att ha sett "en man som hette Ove", sjukt bra film, då både jag och sambon dratt på oss förkylning -.- hoppas bara inte smitta Elise! 

En grej jag kom på igår är att på onsdag så blir Elise en månad gammal. Oj vad tiden går säger jag bara!! Och med den upptäckten firade Elise med att skratta och le flera gånger samt att hon har lärt sig att vända sig. Vad ska hända till nästa månad? Tar hon bilen och kör iväg? 
Nu ser ja att Elise somnat så då passar jag på att göra det med ett tag till. Gonatt!!

Bjuder även på ett leende från igår 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0