Shopping med Jennifer

Igår var jag och shoppade lite med Jennifer på torp. Förutom att jag köpte nya trosor (behövdes verkligen då flera av mina trosor va söndertvättade sedan långt tillbaka! Några är så gamla som 10 år så kände att det kanske var dags för nya?!) men sedan handlade vi lite till Elise. Det är livsfarligt att gå på bebisavdelningen vill jag lova! Men jag köpte två sommardräkter som hon ska ha i sommar och Jennifer köpte en klänning med jordgubbar på :D Elise garderob kommer se ut som en fruktsallad då jag köpte en dräkt med vattenmeloner på och sedan har hon tidigare
fått en klänning med körsbär på från Linda och Joline! Slänger upp några bilder :) har dock inte på körsbärsklänningen. 





Sedan köpte jag även små baddjur och en mobil som hon fått fastmonterad på vaggan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0