Våren verkar komma tillbaka

Nu har jag lackat ute bordet med mahognylack och det blev förjävligt men jag ska lacka över med glanslack också så det blir bättre för nu är hela bordet grårött hehe.

Idag blir det jobb kl 14-22:30. Hatar att jobba stängning, tiden går långsamt i slutet och man blir stressad över att man inte ska hinna klart med allt. Men ikväll stänger jag med Petra och Camilla =D dom vet vad som ska göras och man behöver inte sparka på dem så den här stängningen kommer nog bli bra =)
Imorgon är jag ledig och ska på utflykt med Pälsk då vi ska göra skitgoda smörgåsar och åka och fiska på solsidan =) och sedan ska jag nog måla lite till på bordet. Nu ska jag kolla på ett simpsonsavsnitt och sedan sätta mig och läsa en bok jag fick låna av chefen =) Den är sjukt bra och hanldar om Robert Gustafssons liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0