DET ÄR FREDAG IDAG! =D

Åh, vad jag saknar fredagarna i skolan. Då man gick upp, åkte till skolan, gjorde nytta på de roliga lektionerna och sov på de tråkiga, skämtade med kompisarna och åt äcklig skolmat. Fredagar var bäst just för att då sprang Sandra runt och skrek "DEEET ÄÄÄR FREEEEDAAAG IDAAAAAG!!!!!!!!!!!!!!!!!" (för dom som hade missat det).

På mitt jobb är det ingen som ropar att det är fredag. Men det är för att dom inte är lika barnsliga och dom flesta kommer jobba dagen efter också, så varför fira att det är helg? Men jag är däremot ledig i helgen =) Ikväll vet jag inte riktigt vad som är planerat. Middag med älskling och sedan kanske jag ska träffa Sara, båda e väldigt sega och trötta så vettefan hur det blir med den saken. Imorgon kommer iaf Ida och Patricia över på singstarkväll. Johan får pallra sig någon annanstans eller så låser jag inte honom i förrådet tillsammans med datorn =P

Måste btw städa tills dom kommer hit imorgon. Karln min har ju gått med i hemvärnet nu så han har hela lägenheten full med militärgrejer! Det värsta är ju att han itne fått allt som han ska ha utan han lär ju få minst lika mycket till. Vi lär ju få flytta till en större lägenhet om han ksa få plats med allt haha =)

Igår så målade jag ödlans terrarium, vill egentligen hålla på med frigolit och sånt men ska senare bygga om terrariet så då fick det bli akrylfärg istället tills vidare
=)


WOHOO ÄNTLIGEN funkar min sladd från mobilen till datorn så jag kan föra över bilder =)



Så här såg terrariet ut från början med flis i botten, några växter och en takpanna som solplats


Såhär blev det efter att ha målat lite spontant, bytte ut bottenmaterialet till kalksand, inte bara för att det är mindre farligt om dem får i sig det. Det är sjukt snyggt =)

Målade en buske på väggen och kaktusen som kanske syns lite dåligt i mitten av bilden vid glasskarven. Den gjorde jag av tidningspapper, tejp och lim samt färg...

Ödlan...som för övrigt fprtfarande inte fått något namn 8|

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag följer traditionerna någorlunda iaf ;P skriker inte riktigt, men nog fan kmr det ut ett glatt rop om att det är fredag idag ;D hahah.

2011-05-22 @ 15:37:49
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 11:11:39
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0