Jag är inte så bra på att uppdatera tror jag

Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Är att inte gifta mej i Kyrkan utan brogligt. Efteråt blir det fest och sedan blir det smekmånad =D I EN MÅNAD!!
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Det är mycket man ångrar, men just nu är det att jag spendreat pengar på sånt som jag borde lägga pengarna på annat för...
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Kalender, penna, smink, nycklar, plånbok, ipod, deo, parfym, vantar, jobböcker för min utbildning
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Jag vet inte
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Äm. måste man säga vad man åt? Jag kan säga det nyttigt jag åt/drack. Litchie/grape juice...resten ajg stoppat i mej kan man inte kalla mat eller ätbart haha
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Nä det orkar jag inte lägga upp för det var min kalender. En plommonlila bok med fusk skinn.
Dag 20 – Min favorit film.
Har ingen direkt favoritfilm men jag kollar just nu på serien The Walking Dead.

Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

Rolig min! ^^

2011-03-21 @ 16:54:43
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0