Tråkonsdag...Kul onskväll ;)

Fick lite blogglust bara sådär :)
Idag är jag ledig, skulle egenltigen jobbat 11-20 idag men jag gav bort mina timmar till Camilla, jag har så mycet att göra innan jag åker till Åland.
Har iaf fått tvätten avklarad. Johan gav oss ett till vuxenpoäng här om dagen då han införskaffade en tvättmaskin...Där rök 3000:- av skatteåterbäringen.
Men hellre det än att boka tvättid som tar upp hela dagen för att det bara finns skittider lediga och man slipper släpa hela skiten till tvättstugan då man måste passera grannens jobbiga "HEEEEJ VAAAAD HEEETER DUUUUU?-ungar" som leker vid entrén.
Idag var det tänkt att jag skulle träffa Erik och åka till Bromma för att handla lite djurgrejer men det får bli imorgon. Idag blir tråkonsdag och schemat "Städa, plocka, plugga och ha allmänt tråkigt" Men vid 5 ska jag vara i stan hos mamma för vi ska up på restaurang och äta middag efter att jag var snäll och tog med Erik till TSW (hundgården). Restaurangen vi ska äta på ägs av mammas gamla jobbarkompis/min förra chef så det blir kul att se hur han lyckats nu =) Dock är ägaren inte där ikväll =( men man får väl gå dit någon annan dag igen och äta och hoppas att han är där då =)
Nu måste jag hänga upp den sista tvätten, dammsuga, tömma en hylla och sedan städa toaletten samt plugga och göra mina skoluppgifter...WOHO! not... Får se vad ajg hinner med på 4 timmar.

Kommentarer
Postat av: Catarina Jonsson

Sv: Risk1 har jag gjort. Risk2 har jag inte gjort än.. kommer nog göra den i Tullinge men vi får se. :) Kul blir det nog. Haha :)

2011-07-20 @ 19:11:34
URL: http://cjfotografi.weebly.com
Postat av: PlingPlong

Sv: den är chris^^

2011-08-07 @ 17:56:56
URL: http://plingplongis.blogg.se/
Postat av: sandra

åhh nice :) haha självklart kan jag hjälpa dig ;) vad haru tänkt dig? skicka ett mail till mig med bilder och önskemål, jao samt inloggningsuppgifter så ska jag försöka fixa ;)

2012-01-12 @ 20:39:38
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0