Hundbajs och knott =D

Tjaba, tänkte unna mig nåra minuter att uppdatera läget lite. Kan ju börja med att säga att vädret just nu suger för att det är 14 grader ute och regnet hänger i luften. Det enda positiva är att jag har chansen att plugga lite inomhus där ajg har bäst pluggro. Igår var det 29 garder i skuggan och samma sak i fredags.

Jag är uppe i Umnäs för er som inte visste det. Ni vet familjen med alla hundar där jag praktiserade hösten 2008 med Sandra =) Nu är jag här igen för 5:e gången fast med brorsan min...som för övrigt däckat i soffan. Luften här uppe gör en trött, mindre avgaser och mer syre haha. Kom upp i fredags och ska hem på söndag om en vecka =) blir ganska lagom. Under tiden vi är här kommer vi hjälpa till med både hundarna och hästarna samt lite annat. Det blir allt ifrån att rida ut på ängarna och i skogarna till att vara i hundgården och pussa på puppisarna och dom vuxna vovvarna. Låter najs va ;) får väl hoppas på att solen och värmen kommer tillbaka snart så man kan få sig en snygg bränna. Dock behöver jag inte mer på axlarna som e helt sönderbrända redan efter 2 dagar.

Det var lite kort om vad jag sysslar med just nu, måste tyvärr tillbaka med ansiktet i boken så jag blir klar med eländet och kan lägga sommarens få dagar på att sola, bada och ha kul ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0