DET ÄR SÖNDAG IDAG =D (ledig imorron!)

Fan e helt slut jobbade 8-18 idag, skulle egentligen sluta 17 men jag skulle göra mina sista SOC-listor samt byta ut affischer i fönstret och sedan fick jag hjäpla Masood i köket ett tag. När ajg kom hem blev det inte heller till att sitta ner för att jag skulle diska, baka kladdkaka och vika tvätt. Nu ÄNTLIGEN får jag sitta ner och det kommer jag även få göra imorgon för då är jag ledig. Jobbar väldigt mycket just nu, bara morgonpass (favoritpassen) men man blir så sjukt slut av att gå upp kl 6 på mogonen varje dag. Imorgon ska jag sova ut och sedan bara vara ett tag föra tt sedan åka med älsk till Länna och kamma tillbaka lite cash från 2 par återlämnade skidbyxor som sög stenhårt.

Sen måste jag till apoteket och skaffa ickebarnplast ;)

Men tyvärr varar inte ledigheten mer än så för jag måste i säng tidigt för att sedan gå upp på tisdag och jobba. Då blir det jobb tisdag-lördag och sedan en dag ledigt och sen håller det på så ett par veckor till ;)

Nu ska jag se på film och sedan duscha föra tt sedan däcka i famnen på älsk ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0