Utkast: Jan. 26, 2011

Hallå hallå värsta bloggtaggad just nu =D
tänkte berätta lite om dagen. Den började med att jag skulle gå och sova men behövde fira lite efter att fått lön så jag satt uppe en halvtimme till... Hur man nu får det till att fira vettefan men iaf tillslut la jag mej men fick gå upp 5 timmar senare för att släpa mej till jobbet. Började 8 med att inventera, starta upp kaffemaskinen, plocka ihop combon osv osv det man gör varje morgon. Dock svor jag inte så mycket som jag brukar göra över att dom glömt något på kvällen dagen innan. Svor dock en gång åt att tvättmaskinen var felinställd till förhållande till vad som låg i. Fel tvättmedel och fel temp osv osv...som varje dag alltså  =D

Vid lunch var det rush och jag stod på bopen. Sjukt kul =D fast jag körde skift så egentligen borde jag varit överallt samtidigt och inte stått där och kastat kyckling omkring mej ;)
Slutade kl 17 och hann med någon buss som gick ca 10 över. Åkte hem och vände i dörren för att jag och Älsk skulle åka och reklamera våra skidbyxor. Sen blev det storhandling på 900. Fast ändå köpte vi bara en mängd mat som inte överskrider en kundkorg =S Ica maxi är svindyra säger jag bara, Never ever igen!

Till middag blev det Pizza Hut namnam =D

NU gott folk dog det lite, jag har typ skrivit på det här inlägget i över en timme. Anledningen är att Nia och jag sitter och söker på olika gemensamma kompisar på facebook för att sedan kommentera lite om dem hihi...Ja som nu sa hon "MEN GUD VILKEN FUL MÄNNISKA, Så jävla äcklig!" sen kollar vi även på folk som blir fotoshoppade på youtube. Väldigt kul =D

Det var väl dagens händelser. Imorgon blir det stallet, hälsa på mamma på jobbet och sedan träffa Ida en kortis. Nia ska btw me till stallet =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0