Jag var roligare förr...

Nu vet jag varför jag inte bloggar längre. Det händer inget kul att skriva om...eller jo det gör det men jag rabblar bara utt det så jävla boring som en kontorist typ. Då blir det inge roligt att blogga. Därför har min blogg varit död i sådär över en månad wohoo! Jag får väl skärpa till mej och bli lite som förut. När jag började blogga fram till studenten så hände massa kul hela tiden. blickade tillbaka till början av bloggen och ja har garvat mej till tårar av de roliga kommentarer och berättelser jag dragit. Kolla själva! Tiden i djurgymnasiet var den bästa i mitt liv hitills. Jag vill ha det så igen. Borde rycka upp mej lite tror jag! Men inte ikväll för nu ska jag duscha och sedan taffsa på Johans kul....alltså det var så jag sa när han frågade nyss om va jag ska göra nu. Fast jag måste nog prioritera duscha och sova istället eftersom jag börjar 8 imorron och ska köra skift.

Löning imorron (om 59 minuter =D ) så då kommer alla vuxna och ska köpa cheeseburgare samt alla gymnasieelever som ska drälla hos oss. Måste ha energi då för det blir mycket att göra. Äntligen lite action på jobbet. Senaste tiden har varit så brutalt dött!

Natti på den stackarn som fortfarande läser min blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0