Vill jobba!

Kom just hem från jobbet. Skulle egenltigen jobba 8-17 idag men så blev det inte. Varför tänker jag inte säga. Det räcker med att hela jobbet vet hehe. Det handlar iaf om en tjejgrej ;) Jobbade iaf 8-11:30 idag så det blev några timmar ändå.

Resten av dagen kommer jag spendera genom att sitta ner och still så mycket det går. Äter min lunchlåda nu och kollar på musikvideor på MTV.
Just nu började Rihanna och Eminems låt. Den som missat den måste vara hörselskadad. Den är sjukt bra iaf. Mest för att texten beskriver hur många förhållanden är, sedan är det en av dom få låtar där Rihanna låter bra, annars låter hon så jävla uttråkad och aa störande. Eminem är ju alltid bäst. Är en av dom få som kan rappa riktigt bra!!

Nä nu måste jag äta upp min lunch innan den blir helt kall.

Tänkte bara tillägga att jag hatar en sorts människa, den sort som borde jobba som skvallertidiningsskrivare för att om dom hör en sak ändrar dom det till något annat för att skapa löpsedlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0