Här bor jag

Sitter just nu och kollar på Simpsons på Tvn. Idag är enda dagen jag är ledig i veckan och imorgon samt 7 dagar till väntar arbete, arbete och ännu mer arbete =)
Har varit hemma heeeela dagen och inte gjort ett skit. Är sjukt sugen på att färga håret men jag har inga pengar och sen så borde jag låta håret vila, ska dock färga det i någon ljusbrun/mörkblond färg till sommarn.

Nu är det ca 4 månader sedan som jag och Johan flyttade in och det är nästan ingen som sett våran nya lägenhet.
Det är typ 6-7 personer utom jag och Johan som sett hur vi bor nu. Så ofta har vi besök!
Eftersom jag inte gjort något vettigt idag så har ajg haft tid att rita i Paint hur lägenheten ser ut, dock ej skalenlig ;)


Tryck Ctrl och + för förstoring

Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

Fint! =)



Sv: Lakrits är supergott! =D

2011-02-28 @ 20:21:32
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0