Ups, missade at blogga om dag 2-6 också!

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Eftersom jag inte vet vad jag ville för 5 dagar sedan så kör vi på vad jag tycker just nu =)

-En person jag vill träffa just nu är nog ingen mer än Johan som jag är med. Är så himla trött så jag skulle inte orka umgås med någon annan ^^ det är knappt att jag orkar med Johan för han e typ 40 gånger piggare än mej och sitter och små retas heeeela tiden ;)

-Min favorit årstid och varför. Ni som kände mej för några år sedan skulle säga hösten eftersom jag tycker den är mysig men nu är det lätt sommarn! Mc säsong för fan =D

(bilden är tagen samma år som jag fick mcn =D 2008 då hade jag nyligen fyllt 17år och 6 månader vilket är kravet för att få köra begränsad mc...vilket den här i viket fall inte är ändå, 6hästar för mycket hehe)

-Mina mål drömmar och önskningar är...Hm mål är att bli skiftledare på jobbet. Sedan har jag ju som både mål och önskning att någongång i framtiden bli lokförare men jag trivs så sjukt bra på mitt jobb just nu så jag blir nog kvar där ett tag till =D <3 donken i huddinge!!!!

Säkerhet före sexighet ;)

-Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Massage från huvudet ända ner till fötterna!

-Typ av killar jag faller för.
Jag faller inte så ofta trots att jag är väldigt knumpig! Men jag gillar jordnära killar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0