Dag 1

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

Jaha ska jag läga upp en bild på mig nu, antar att man inte ska lägga upp en bild som är mer än ett år? ;)

Bjuder på den här där jag var i USA förra påsken. Denna Donut är köpt i Simpsonsbutiken i Hollywood Universal Studios ;)

Nu till 10 fakta om mig.

1- Jag är den enda personen i hela Sverige som döptes till Rose-Marie under 1990.
2- Jag är vänsterhänt men med mitt arbete har jag börjat bli bådhänt. Skills där!
3- Jag älskar att köra mc och kan inte vänta på att det ska bli vår så man kan rulla ut hojjen.
4- Jag stör mej starkt på människor som tycker synd om sej själv helt öppet och weinar om det hela tiden men som det inte är det minsta synd om egentligen.
5- Folk som är ingifta eller födda rika. Dom är så jävla snåla och äckliga i sitt beteende medan de som jobbar sej till en förmögenhet har jag inget emot.
6- Om SL-trafiken blir jätteförsenad förstör det resten av min dag och jag blir då så sur att jag börjar grina.
7- Jag går ofta i sömnen eller pratar i sömnen. En gång så höll jag på att hoppa från 4 våningen från en balkong men mamma vaknade och hann stoppa mej.
8-Jag äter bara 1 gång om dagen...Det är inte så bra tror jag...
9- 9 av 10 gånger då jag ska säga nått så börjar jag alltid med  "Eh" eller "Öh" (arbetsskada)
10-Jag har haft råttor i över 7 år och ägt över 80 stycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0