Jävla lördag!

Hej idag är ingen vidare Lördag som jag hade hoppats på... Planeringen såg först ut såhär:

  • Spinning på gymmet 10-11
  • Bodypump 11-11:30
  • Hem och plocka ihop lite i lägenheten
  • Besök av päronen och bror som ska hjälpa till att dra lite el och fixa gardinerna
  • Äta middag med älskling
  • Åka till Gustavsberg på födelsedagsfest med älsklingen och träffa roliga människor
  • Åka hem och sova...

Men det blir såhär istället och anledningen till att dagen inte blir som planerad är att April dog igår. Mitt lilla äppelskrutt!

  • Sov till 11
  • Gick upp och började städa (utan Johan som är tvungen att arbeta)
  • Besök av päronen och bror som ska hjälpa till att dra lite el och fixa gardinerna
  • Äta middag hos päronen
  • Begrava April
  • Åka hem och ev så kommer Ida och/eller Patricia över ett tag på mysig filmkväll
  • Sova

April *20090323 +20110415 <3 vila i frid pluppan!

På söndag ska jag jobba dock bara 11:45-14 och det är en jävla tur att det bara är typ 2 timmar för jag är inte sådär mega taggad över att jobba och det kan ni nog räkna ut med arslet om varför jag inte är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0