Wannabe you

Eftersom jag är sån wannabe Anette så tänkte jag ta steget närmare att bli som hon genom att göra en lista hon har på sin blogg!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag lyckades med mitt skift!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov som en klubbad säl!

Vad gjorde du för 15 min sedan: Skurade badkaret från tvålrester och kalk...

Det sista du sa högt: Mins inte jag har varit tyst i flera timmar. Är ensam och bebbarna sover.

Det senaste någon sa till dig: Mins inte det heller XP

Vad har du druckit idag: Juice, saft och en latte

Vad var det senaste du åt: Ett winerbröd

Vad var det senaste du köpte: Bensin...

Vad är det för färg på din ytterdörr: En brun tjock säkerhetsdörr är ett måste in the ghetto. (samma som Anette)

Vad är det för väder hos dig nu: Mulet som fan och lite vind

Godaste glassmaken: Piggelin...typ

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag nog?

Sover du tungt: Som en klubbad säl!!

Drömmer du mardrömmar: Sällan men det händer, brukar kunna väcka mej själv när jag gör det. Men jag drömmer ofta drömmar som får folkatt tro att jag är heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt skum i skallen

Trivs du med ditt jobb: Ja det gör jag =)

Vad vill du bli när du blir stor: Jag kommer nog inte växa mer. men jag vill bli lokförare!

Favoritklädsel: Mjukisar och boxarlinne...har väl varit det den närmaste livstiden

Favoritlåt just nu: har ingen favorit just nu

Vad ser du om du tittar till höger: En vägg, resten av soffan...

Vad är du svag för hos en kille/tjej: Snygg kropp, snäll, har ambitioner. Kör mc (inte sport...)

Vad gör dig glad just nu: Inget speciellt just nu. Kan man vara glad en boring söndag?

Vad gjorde du för 10 år sedan? År 2000...Gick i 4an och hade inga problem i världen (nästan) Jag fyllde 10 år och fick en mörkblå pyamas täckt med massa milenium 2000 på.

Vad ska du göra härnäst: Kolla på gamla klassiska teckande serier på disney channel som gick när man var liten långbens galna gäng, luftens hjältar osv...

Höger eller vänsterhänt: Jag är vänsterhänt...dom är bättre än högerhänta!

Humör just nu: Uttråkad och lite deprimerad, vet inte riktigt vad jag vill göra och vart jag vill ta vägen...

Favoritgodis: Jag äter knappt godis. Men om jag gör det så är det nog döskallar med lakrits och hallon...lr nått annat...

Kläder just nu: Rosa mimmimus-strumpor, farfars mjukisbyxor, rosa bh, vita och rödprickiga trosor och laxrosa topp...

Höstplaner: Jobba, måla, festa i Idre

Hur många kuddar sover du med: En kudde och Johans arm används oxå som kudde ibland.

Spelar du något instrument: Ja. Kan lite piano (gick lektioner när jag var liten) sen lärde amn sej blockflöjt i lågstadiet.

Morgon eller nattmänniska: Natt!

Vad är viktigast för dig: Att jag lyckas i livet

Är du kittlig: Bara när Johan kittlar, annars är det mest jobbigt.

Snarkar du: Som en gris...eller som flera kanske?

Stjärntecken: Skorpion

Röker: Inte längre, feströkte

Äckligaste insekten: Alla typ men jag klarar myror jag

Längtar du mest efter just nu: Lön, Festen i Idre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0