vecka 35

Jag sover inte som jag borde längre. Alltid är det mardrömmar, allt i från att det spökar till att sossarna vinner valet! Idag ska jag jobba och föra skift =) 14:30-23:30. Sen är jag ledig fram till måndag. Ska vara skönt behöver det. Morgondagen kommer jag spendera med att måla. Älskling jobbar så jag kommer bara vara för mej själv. Är det fint äder kommer jag ta ut råttorna ^^


Kladd kladd!! =)


Håller på att måla...någonting... tänkte göra klart den imorgon och förbättra färgerna på vissa ställen.

I helgen blir det grillning. Dock verkar det bara bli jag och Johan för alla andra e sjuka, ska supa eller jobba =( tänkte även gå på Toystory 3 senare på kvällen. =)

Nu tänkte jag att jag kunde berätta lite om vad jag gjort i veckan. Förutom att ha jobbat ;)
Jag har faktiskt gjort en kladdkaka med råttorna =) dom är jätte duktiga på att baka =D






Fast dom va nog duktigast på att slicka rent skålen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0