Lördag

Idag är det lördag och jag har fått sova ut ordentligt sov till 12 och sen gick jag upp och kom inte längre än till tvn, borde inte sitta här egentligen utan ta min frukost, måla lite och sedan åka och kolla lufttryck och tanka mcn samt åka till mina föräldrar och hämta min 100-lapp som erik lånat samt sno mammas hjälm för att min hjälm är helt värdelös så jag dör... man kanska ska åka förbi AVAmc oxå och kolla in en ny hjälm, kommer nog inte bli någon ny den här säsongen utan nästa. Va ska jag med den till under vintern liksom?
Senare ikväll när älskling kommer hem ska vi till hans farmor på kräftskiva. Vad som händer sen vet jag inte. Blir väl bara att åka hem senare och mysa resten av kvällen. Hade inte bangat på att träffa lite folk men då hade jag kunnat tänka mej att åka hem til lnågon eller att någon kom hit men folk vill bara ut på krogen och supa, jag tror jag börjat växa ifrån det lite plus att jag är en snål jävel XP nä ja skoja bara jag är bara jävligt pank eftersom jag har lite avbetalningar här och där som jag ska betala av plus en massa äckliga räkningar som säkert kommer komm någongång snart. En elräkning på mysiga 1000kr för att vi kört ACn hela somarn för att inte dö i värmeslag. Det blir liksom -500kr för mej.

Vad tänker ni göra för eran lön den här månaden? Betala räkningar, ut och festa, shoppa?

Själv kommer jag lägga mina lappar på:
  • Betala av skulder till pappa minst 3000kr
  • Köpa ett busskort (kanske nästa månnad annars) 1000kr
  • Betala hyra + mat = 4500kr
  • Elräkning 500kr
  • Bensinkostnader 600kr (mc och bilresan till idre)
  • Sen är det väl nått annat jag kommer lägga 1000kr på
och med dessa betalningar utlagda ligger jag på noll IGEN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0