I väntan på att åka till mötet

Ja ni, idag blir det stormöte med jobbet och middag till det =) låter intressant och trevligt, jag har bara ett I-landsproblem. VAD ska jag ha på mej? Kommer ju köra mc till mötet och jag får liksom inte in vad som helst under mcdräkten. Kan ju inte springa runt i långkalsonger!! Ska iaf vara i tumba halv 3 idag så jag har lite tid att tänka ut nått. Medan jag väntar på att tiden går så gör jag en sån där onödig lista

Namn: Rose-Marie Kallas Rose
Piercingar: 0
Tatueringar: 0
Längd: 166cm
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Blond!
Är du kär i någon: Alltid i pälsk!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Bor med älskling men vi vill flytta till större lägenhet! I östra sthlm om vi får välja
Tänker du på självmord: Nej!
Tycker andra att du är attraktiv: Japp! ^^ ;)
Vilket shampoo använder du: Nått miljövänligt som luktar kiwi?
Vilken parfym använder du: Escada
Vad är du rädd för: Att vara med i en mcolycka
Gillar du att tvätta: Nja, man får ju rena kläder efteråt ^^
Gillar du Berg-och-Dalbana: Älskar det lika mycket som jag hatar det ;)

Senaste...
Film du hyrde:
Upp och Flickan som lekte med elden
Låten du lyssnade på: Mins inte, nått från radion
Låten du hade på hjärnan: Mins inte det heller, länge sedan
Låten du laddade ner: Har inte laddat ner några låtar på över ett år
Personen som ringde dig: Älsklingen
Personen du ringde: Ida
Tv program du tittade på: Välkommen till festen (någon B-rulle från sf-kanalen)
Personen du tänkte på: Ingela XP

För eller emot...
Långdistansförhållanden:
Helst inte.
Utnyttja någon:
emot
Teenage smoking: Emot
Köra onykter: Emot (vem fan svarar för på dessa frågor?????)

Favorit..
Mat:
Asiatiskt
Låt: Har ingen direkt favorit
Dryck: Den var svår! vet itne riktigt
Film: Lika svår den frågan

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke:
Pojke nej, kille/man, ja
Gråtit över en flicka:
Ja
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Japp
Blivit arresterad: Aldrig

Antal..
Gånger du varit kär:
Många
Gånger ditt hjärta brustit: Ännu fler
Hjärtan brustit på grund av dej: 2
Personer från grundskolan du har kontakt med:
Ett gäng
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 3-4 tror jag
Ärr du har på kroppen: 1-5st

Ska bli skoj: att köra mc ^^
Sparar till: En jävla massa! Bara dyrt skit!
Väntar på: Att åka till mötet
Pålägg som gäller: Just nu är det ost!
Dagens dryck: Proviva med smak av Gul kiwi och Mangostan

Senaste...
Bok du läste:
Sådan är du, stjärntecken berättar
Personen du fick brev av: Person och person, räkning från trafikverket....
Personen du fick sms av: Mena
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det var i tisdags
Saken du köpte: Mat
Vad har du gjort idag: Suttit =P
Brukar du svära mycket: För mycket tyvärr
Hur tidigt stiger du upp: Olika
Gillar du att slåss: Nej jag slåss aldrig
Vad är du allergisk mot: ensamhet
Var har du ont: Ingenstans
Använder du hårspray: Väldigt sällan
Favorit serie: The Simpsons, Family Guy, 2 ½ Men, Scrubs,

Håkan Hellström eller The Ark: Ehh, nej tack!
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Funkar väl
Är du glad nu: Ja :D
Var du glad igår: Ja men inte lika mycket som idag
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Nej
Vad dansar du till: Musik
Stockholm är: en huvudstad som rasar ihop allt mer
Göteborg är: en stad där dom har skön dialekt
Kan du sjunga: Nä men jag gör det ändå!
Mer värt än guld: Inte allt men mycket!
Spaghetti eller makaroner: Shit the same difrent name!
Ett land du helst vill besöka: USA! favorit i repris

BRUKAR DU :

Titta på dig själv i spegeln:
Spegel narkoman!
Gnälla : Har mina perioder
Sova: varje natt!
Ha ångest: Ibland om det är mycket på en gång
Skada dig själv med flit: Nä, kanske slår mej i huvudet om jag klantar mej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Drömma mardrömmar: Händer men brukar kunna väcka mej själv då ^^
Klä dig i svart: Ofta, svart passar till allt alltid, smutsen syns inte och det är lätt att få det tvättat om allt är i samma färg, kanske lite tråkigt ändå men va fan.
Gå till kyrkan: NEJ TACK!
Gå i skolan: Nej det är slut med det på ett tag. Kommer kanske plugga till lokförare i framtiden
Röka: Njea
Ljuga: vita lögner, men ljuger aldrig för älskling, varför skulle jag
Hata folk: bara såna som gör sej förtjänta av det
Lita på folk: Njaa

VEM :

Saknar du:
Mina kompisar...
Rörde dig sist: Älskling ;)
Vill du slå: Ingen just nu
Vill du kittla: Johna för han behöver bli det så mycket som han kittlar mej!
Kramade du sist: Älskling innan han åkte iväg och fiskade
Vill du prata med: Har inget behov av att prata just nu
Skrek du på sist: Mins inte, skriker inte på folk eftersom jag inte vill att folk skriker åt mej
Vill du vara som: Jag är nöjd med mej själv! Kanske rik som blondinbella eller något sånt.
Sårade dig sist: Johan
Vill du bli galet full med: Älskling och mina kompisar, fast jag har tröttnat lite på drickandet, kanske för att jag aldrig har tid nu för tiden
Gjorde dig riktigt glad senast: Älskling ^^ varje dag!
Är vackrast på jorden: Jag!

HAR DU :

För många vänner:
Jag har för lite
Förföljelsemani: Nej?? bara när jag kör bil/mc i mörker XP
Tvångstankar: Nej men jag hade
Någon annan psykisk sjukdom:
Någon fysisk sjukdom: Går inåt med vänster fot litegrann? :P
Någon skada: Träningsvärk
Färgat håret: För många gånger!!
Brutit några ben: Nope!
Egen dator: Ja den jag har nu är min tredje.
Bra självförtroende: Just nu har jag det som fan
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nope, eller jo kanske till Mena eller Camilla ^^
Bjudit ut någon: Ett par gånger
Varit kär: Et par gånger
Dumpat någon: Japp
Blivit dumpad: Ja!
Velat vara otrogen: Inte ens om Johan var otrogen skulle jag vara det tillbaka. Kanske lite otrogen med mina råttor för vi pussas mycket.
Varit otrogen: Bara med mina råttor!
Stulit någonting: Nä jag har bara lånat, men ingen har bett om att få tillbaka det ;)
Lämnat landet: Under semester....mååååånga gånger
Rymt hemifrån: Japp
Tuttat eld på nått: Jo det har jag nog :P
Gjort något olagligt: Kört bil utan körkort, Kört mc utna mckort och dessutom när jag itne var helt ren från alkohol, Kör min mc nu som jag egentlgien inte får för jag har bara kort för mc beg. och min är tung. Sen så har jag sparkat sönder saker och aa....

HUR :

Svarar du i telefonen:
Hej det e Rose-Marie (hem tele). Halloooo, tja, hej osv osv
Fördriver du tiden: Genom att måla, se på tv, prata med folk och blogga...bla
Mycket pengar har du: Mindre än vad jag vill ha men jag överlever och kan klara mej själv på det ajg får i månaden
Tjänar du pengar: Varje löning
Ofta Bäddar du sängen: Lite nu och då, det är ibland bra att låta det vara obäddat för då vädras det och det blir itne lika mycket kvalster
Ofta diskar du: I diskmaskinen och varje gång jag lagat nått som inte kan köras i diskmaskinen
Ofta städar du: Några gånger i veckan men det blir fort dammigt om man är 2 pers i en 1a
Många stör du dig på: Alltid stör man sej på någon
Ofta träffar du din familj: Lite nu och då

TROR DU :

Att du kommer bli något:
Absolut! Jag ska köra tåg!
På rymdvarelser: Jo men inte mer än oss i vintergatan
Att folk tycker om dig: Absolut, ni som inte gör det...slipp då!
På ett liv efter detta: Hoppas det!
Att fiskar kan tänka: Ja men inte så mycket XP
Att du kommer leva länge: Ja om jag slutar äta på donken! Men nu srverar dom burgare me chillisås så då kommer jag inte sluta så länge den finns

VÄLJ :

Katt eller hund:
Bådeoch.
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt:
Hm, beror på
Vatten eller land: Båda
Telefon eller internet: telefon ♥
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Film
Leva eller dö: Leva va fan!


Okej det blev liiiite sen uppdatering av det här inlägget eftersom tiden räckte inte till att göra klart innan jag skulle iväg på mötet så det blev nu...typ en sådär vecka senare...

Kommentarer
Postat av: PlingPlong

favoritprogram naruto? :O nu tänkte du väl lite fel lr^^'

2010-09-02 @ 22:09:05
URL: http://plingplongis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0