Det dom gjorde gör att dom förtjänar en atombomb som jämnar dom med marken

Ibland undrar man hur människan tänker...Eller om den ens tänker? Vad får en människa att få en idé om att låta andra bli hjärntvättade att dom kapar ett...nej FYRA plan och sedan kraschar på olika ställen i USA den 11 spetember 2001? Komigen det är inget man vinnner på i längden...bara för dagen!

Dessutom, nu vill man ju bygga en muslimsk kyrka precis i närheten av där WTC tornen stod. För mej är det ungefär som att klottra på en vägg "I WAS HERE AND AND TOOK THE PLACE MOTHERFUCKERS HAHAHA!" Skulle min pappa tex dödas av volvos ägare och sedan vill dom bygga en volvoanläggning på pappas grav ja då skulle jag lacka satan! Inte för att det kommer hämda men det var ju bara ett exempel. Jag tror att om det skulle bli en muslimsk kyrka där eller nära den platsen så kommer den en dag förstöras och jämnas med marken av folk som har anhöriga som dog i terrorattacken 11/9 2001. Men jag fattar itne hur bara 60% av USAs befolkning är emot att bygga kyrkan, hur fan tänker egentligen dom andra 40%?

Efter allt som förstörts av detta folk...oro i andra länder, terrordåd osv osv. Det är inget dom vinner på. Det blir itne bättre i deras land, bara sämre, det är inte ens en vinst för den idiot som utför detta. Han måste ändå gömma sej. Det blir ju inte så som han tänkt. Leva i lyx nej nej inte ens i nästa liv om det skulle finnas ett och om det påverkades av karma.

Folk kommer till andra länder för att få det bättre men det får dom inte, kanske en finare bostad men dom är fortfarande hatade eftersom folk vet att för stor % av dom bara utför våldsbrott. Det kan vara allt i från att börja råna folk på gatan i förorten södertälje...som många som flyttar dit inte ens vet att södertälje ligger i Sverige- till att kapa plan och krascha ett gäng byggnader och miljontals liv. Det är nästan så att man snart får dumpa en atombomb eller liknande över stället där eländet börjar och växer. Platsen där allt grundas är jordens finne, en värkande obetydlig, irriterande liten prick som (vad jag vet) inte gjort en enda god insats för världen under mordern tid. Inte ens försökt. Andra länder har försök klämma ut det var som finns där men det kommer bara mer och finnen växer mer och mer till en dödlig sjukdom för planeten. Så för att stoppa räcker det inte att försöka spräcka finnen. Det blir helt enkelt enda lösningen att lasra eller skära bort den...med en stombomb eller liknande. Många oskyldiga dör men man får iaf permanent stopp på eländet. Det är för många för att försöka sortera ut mentalt friska och normala människor så man blir väl en dag tvungen för att rädda resten av världen att jämna skiten med marken.

Tycker mest synd om vår planet som fick oturen av alla planeterna i solsystemet att få denna hemska varelse människan som förstör mer för varje dag. Låter jag rasistisk? Jag bryr mej inte om en annan ras. Det är bara det att folket från den delen av världen jag pratar om helt enkelt är för primitiva och inavlade för att leva i denna tid.

Det finns en anledning till varför man inte avlar närbesläktade djur med varandra. Dom blir missbildade eller aggressiva eller dör i förtid. Varför gäller inte det människan?

Vill tillägga innan jag avslutar...Det finns faktiskt en liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiten % av dessa folk som gör mer nytta än jag till och med. Så jag hoppas denna % lyckas ta över den dåliga % men det har gått så långt att man kan nästan säga att över 80% av folket är dåliga så det kommer nog inte ske något under min livstid, eller på mååååååånga generationer, kanske ser det bättre ut om ca 5-600år om man lyckas tygla folket och få dom bland annat att se på tillvaron på ett annat sett med religion och avel m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0