Blöt och kall =(

Fan vad det regnar ute. Men inget hindrar mej från att köra mc...kanske om det är EXTREMT halt och kallt men inte annars, det är bara mindre kul när det inte är riktigt mc-väder.

Hur som helst så fick jag det jag ville ha gjort gjort. Har tankat, kollat lufttryck och bromsar samt hämtat posten. Fick bland annat ett brev från käftis som vill att ajg ska dit den 13 okt. För det första jag ska byta tandläkare...måste vara få ändan ur vagnen och göra det, för det andra så har jag inte tid den 13 okt för jag jobbar då OCH för det tredje jag kommer inte ha råd med något jävla tandläkarbesök i år!

Idag jobbar johan som sagt, och jag hade tänkt måla men jag vet inte vad jag ska måla ännu dessutom är jag jätte blöt och kall efter mcturen. Jag får väl under tiden sitta och kolla på disney channel som visar gamla teckande serier (luftens hjältar osv) ska svulla lite chips oxå =)

Kommentarer
Postat av: Anette

gå till käftis, det kostar 40 spänn! Man får nått bidrag på 300 kr per år och jag använde båda samtidigt så det blev 40 kr istället för 640. fett bra! men du e ju inte 20 än så då är det väl gratis??? gå innan du fyller år förfaaaan!!

2010-09-19 @ 21:06:22
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Anette

vad dåligt!! men 40 kr e inte så mkt det heller. Tyckte det var alldeles lagom när jag gick. Jag går ju bara vartannat år så då hinner jag få nytt bidrag, yeeees!! :D hur går det på jobbet? 12, 9, 6, waistad!!!

2010-09-20 @ 21:36:51
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Christian

Hej,



Jag heter Christian och jobbar på uppdrag av Disney Channel. Jag skulle vilja komma i kontakt med dig för att diskutera ett samarbete jag tror du skulle vara intresserad av. Hittade tyvärr ingen E-mail adress till dig så skicka mig gärna ett mail på [email protected] så kan vi fortsätta diskussionen där.



Vänligen,


Christian



Pronto för Disney Channel

2010-10-14 @ 09:46:26
URL: http://youtube.com/disneychannelse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0