Smsbiljetter

Fan vad jag hatar sms biljetter, även om jag åker på giltlig smsbiljett kollar dom misstänksamt på mej och biljettten typ 1000ggr innan dom släpper på en. Väljer nog hellre busskort. Men nu vet jag faktiskt hur man knäcker en smsbiljettkod ändå väljer jag att åka med en giltlig IFALL en kontrollant kliver på för det är billigare att betala för en biljett än att betala 1200kr i böter. Det långa kontrollnrt på 17 siffror innehåller hemliga koder som är ganska enkla att knäcka. Det gäller bara att titta jävligt noga och länge så ser man mönstret. Hur tänker jag inte berätta ;) och nej det är inte bara att ändra tiden och zonen på biljetten och skicka till dej själv, du måste ändra nästan hela kontrollkoden för att kunna lura busschaffören =O men ni har väl ändå busskort att åka med? ;)


Kan ni se vad det står så har ni svaret själva ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0