sadfghncvgulkgrf

Det var så sjukt kul idag på provjobbsdagen, skulle lätt tänka mej att jobba där =D Sen kom Jessica förbi också med sin mamma och fikade =D
Hoppas att jag får jobbet!!!

Är i Huddinge nu, är lite nere (läs mkt) för att jag och Johan blev lite osams ett tag och sen så släppte han av mej is stuvsta och då så betedde han sej som att inget hänt och pussade hejdå trevlig resa, så fan heller att jag inte kommer ha när man vet att någon är sur på en där hemma fast han låtsas att allt är så jävla bra...skitsamma fråga inte det är komplicerat.

Kommer iaf INTE ta med min bikini som jag fick av honom för...DÄRFÖR!! Jag tar mina andra 2 som jag fått

Ska gå och deppa ihop i ett hörn nu för allt suger!!

Kommentarer
Postat av: PlingPlong

besöks lösen & anv.namn till min blogg: PlingPlong, orkar inte skriva nån komentar till inlägget -.- srry -.-

2010-03-26 @ 19:23:12
URL: http://plingplongis.blogg.se/
Postat av: Jessan

haha du skulle sett din blick när du såg oss, ba SHIT:P haha toksöt :)



hare bäst nu!

2010-03-27 @ 18:42:04
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0