Kommer inte på någon rubrik

Godkväll allihopa! Är lite seg faktiskt, mest i ögonen =P funderar på att ta ett bad senare när älskling kommer hem om typ en timme. Måste ju se klart Simpsons också ;) nytt avsnitt, lite romantiskt faktiskt ^^

I morse när jag vaknade hade jag fortfarande ont i huvudet efter gårdagens kaos. Svimmade och hela skiten igår kväll och Johan trodde jag dog. Idag har jag lånat pappas bil och kört runt lite ärenden med den. Har även ätit middag med mamma och Erik =) sen fick jag sitta hemma från 2 och framåt för att några snubbar skulle komma med en ny ytterdörr =) så nu har jag och Johan snyggaste ytterdörren i kvarteret... och säkraste ;)

Imorgon ska jag till frisören och få tillbaka min vanliga hårfärg 700kr...dyrt och sen på kvällen ska jag och mamma se Alice i underlandet filmen på sergel. Jag ska även hämta ut mina nya P-piller =D hoppas dom är bättre, tänk om jag äntligen slipper mina depp perioder och sånt skit och får större tuttar (nä som om jag inte vore nöjd med mina D kupor)...MEN VA I HELVETE!!! Nu har grannen börjat med sin jävla musik igen Har dom fest eller? Aja jag håller mej till kl 22 sen jävlar!!!

Okej jag står inte ut nu heller men jag orkar inte resa ej för att börja sparka in dörrar och ta reda på vem som härjar i huset så jag håller i mej till 22 för sen ska det fan vara tyst!

Köpte btw hem lite grejer för ikväll, jag och Johan har ju slutat med middag dom dagarna som han jobbar sent så det blir bara kvällsmat typ. Lite grönsaker, smörgåsar, ost m.m.

Nä nu fryser jag, ska väl ta och göra mitt bad lite tidigare, så fort simpsons e slut ska jag ta en ansiktsmask, raka benen och sen bara sega ett tag i badet ^^ låter det inte mysigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0