Från min älskling ^^

Tänkte lägga upp lite bilder på vad jag har fått av Älskling när han okm hem från Thailand ^^
Ida don´t kill me =P


Det finns axelband till men dom har jag vikt bort, lär ju behöva dom sen om jag ska röra mej när jag har den annars ramlar tuttarna ut XP fick även tillhörande underdel.


Superfin topp, dock måste jag göra något åt min axellösa bh eftersom den är i 80C (har för stora bröst för att kunna ha nått annat från H&M men omkretsen blir för brett så den åker ner...MAAAAAMMAAA!!!...fixa! ;)



Annan topp med skitcool klippning bak men jag orkade inte ta någon bild av den, ni som träffar mej får se. Fick 2 av denna ^^


Lång topp, me like ^^



Fjäril or what?



Sista tröjan, "To The One I Love". Tror jag vet varför han köpte den =O

Måste även tillägga att jag trodde Johan skulle komma hem och vara typ rosa och solBRÄND. Men icke satan i gatan va snygg och sexig han är när hna är brun och inte bränd ^^ dock luktar han thailand vilket stör mej, bläää...står nog hellre ut me hans "efter-träning-svett-stank" för den är iaf bekant XD

Kommentarer
Postat av: Ida

Gillar alla av de svarta topparna... vill haaaa!!!!! xD

2010-03-15 @ 21:55:35
Postat av: StaZia

Snygga toppar & snygg bh ;)

2010-03-19 @ 22:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0