Bilder på mitt hår

Medan jag väntar på att älsklingska komma hem så kan jag ju leka med hans cam på datorn, kommer nog bli beroende.
Sitter även och kollar på en svensk film som heter "Välkommen till festen". En film som är från 97 och det hanldar om en tjej vars familj reser bort över nyår och dottern i familjen tar hem några kompisar. Festen spårar ur när killar börjar dyka upp med sprit m.m.
Sex, droger, catfights, spyor, kärleksbråk, mordförsök, skratt, tårar, hög musik, förstört hem. Ja den här filmen har nog tagit upp ALLT som kan hända på en fest. Ganska roande att se på, får lite olika minnen och känner igen delar av filmen från när jag var tjejen som bara festade =P samtidigt känslan om hur det är att ha fest hos sej själv. Man ska kunna ha kul, festa lika mycket som alla andra men samtidigt har man uppgiften att sitta barnvakt åt 10-15 andra tonåringar som svingar sej i takkronan, hoppar ut genom fönstren, klättrar upp på hustaket och tror att dom kan flyga om de kastar sej ut, ja ni som haft hemma fest vet nog vad jag snackar om. Dock har jag haft turen att inte haft massa idioter hemma (okej på varje fest finns det minst en idiot).


Svingoda kakor som jag har bakat själv ^^ (lovar att lägga upp receptet)


Nu ser ni ganska tydligt hur mitt hår ser ut. Guldlockar typ haha. Nä men topparna är orange,gula och det övriga håret är blond med vissa gröna inslag och platina vitt nästan grått.


Johan tyckte iaf det var snyggt så det får väl duga tills efter USA



Kommentarer
Postat av: jessan

åh vad fin du är!!!!!

2010-03-15 @ 16:15:59
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: StaZia

inte röd i huvet längre :P

2010-03-19 @ 22:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0