Springpojke...bilflicka, same shit =P

Nu har jag nått att göra, jag ska fixa till mej, städa lägenheten och sedan ta mej till saltsjöbaden där älskling nu för tiden jobbar på hemköp, ska köpa lite mat och sedan ta bilen till tumba där jag ska hämta hans bandy polare och sedan köra honom till midsommarkransen där det är match och efter det ska jag tillbaka till Johans jobb och hämta honom. Mycket bilande idag =P

Puss på er nu måste jag sätta fart om jag ska hinna klart med allt till kl 7 för det är mycket som ska göras.

Åh förreseten så ringde mamma och sa att jag ska få jobba imorgon =) på grand, ska vika dukar med mamma =P sen ska vi kanske på bio på kvällen =)


Kommentarer
Postat av: jessan

jag längtar!

2010-03-16 @ 14:44:32
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Anette

Haha ja eller hur!

Näe alltså det spelar ingen roll, men bara de inte tycker jag ser ut som 30, det skulle ju ingen vilja. Så att de säger att jag är 18, 19, det är bara roligt, för jag tycker inte jag ser ut som det!

Men då är vi lika gamla du och jag haha!



Vad ska ni se för film? Jag ska se Alice i underlandet på måndag, hoppas den e bra!!



KRAM

2010-03-16 @ 19:13:24
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0