Söndag

Tja, sitter hos Ida och målar naglarna men ska snart åka hem. Idag har jag inte gjort så jätte mycket. Jag har haft tvättstuga idag och sen så när jag strök lakanen så började strykjärnet läcka och spruta ner kokande vatten på min fot och satan vad jag flög i luften, sprang in i badrummet och stoppa foten i....toaletten
VADDÅ JAG BRÄNDE MEJ JU! Badkaret hade massa tvätt i sej och jag hade inte tid att hoppa ner i handfatet.

Sen så drog älskling på bandy, skulle egentligen med men jag orkar inte sitta själv typ 3 timmar på en läktare och bara glo, så sport intresserad är jag inte. Så istället smsade ajg Ida, vi drog till Sickla centrum och där köpte jag några nya nagellack samt en hårborste. Ska btw klippa mej snart, kollade mitt hår och insåg att jag måste fan klippa det för det är helt förstört! Alla avfärgningar m.m. har gjort att mitt hår har gått av =S


Kommentarer
Postat av: Jessan

DU ÄR SÅ OFRÄSCH ROSE;) skoja

2010-03-22 @ 10:48:50
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0