Sjukling

Tja tja, sitter här och kollar på "vi hade i alla fall tur med vädret". Finns typ inget annat på datorn som jag inte sett sönder. Själv är jag sjukt jävla förkyld, tror jag blev smittad av Sofie som blev sjuk typ 2 dagar innan jag åkte hem till Stockholm igen. Snorar så inihelvete och mitt högra öga rinner för varje gång jag snyter mej kommer det ut snor ur tårkanalen så ögat måste typ rengöra sej själv och då rinner det. Mysig förkylning va? Har iaf turen att slippa feber =) Ikväll kommer älskling hem, hade tänkt pussa ner honom när han kommer innanför dörren men det kan jag ju glömma så jävla förkyld som jag är =( har städat och möblerat klart i mitt rum samt fixat bamseburen till mina bebbar så nu är dom superglada =D har även bakat kakor (kan lägga upp receptet i ett separat inlägg emn ingen bild på dom för ajg orkar fan inte resa mej i inödan :P

Btw så har jag fått någorlunda resultat på mitt projekt "få tillbaka min naturliga hårfärg". Fast ajg är fortfarande långt bort. Just nu har jag ca 4 cm blond/silver/grå/grön hårbotten (fråga inte hur jag lyckades få till den färgen) och sedan är resten blont och blir mer orange i topparna, ser bättre ut än någonsin även om det inte låter som det. Så nu får jag väl se ut som jag gör tills jag kommer hem från USA då jag ska färga en brun färg som är hyffsat nära min egen.


Ja, frisk ser jag inte ut iaf ^^


Tyck synd om mej! Heeelt scheten och söndersnyten näsa...




Mitt rum typ, inte riktigt skalenlig men jag kan iaf säga att buren e fan nästan lika stor som soffan =)
Förut hade jag soffan där sängen står nu och bokhyllan där tvn står nu och ingen råttbur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0