Rese och jobb feber

Hur i fan ska jag kunna somna inatt? Jag kommer ju vara nervös för att ajg ska provjobba imorgon (vill verkligen he jobbet och jag behöver det). Och när jag slutat oroa mej för jobbet kommer jag istället lägga tankarna på resan till USA. Tänk om jag glömmer något, tänk om planet krachar, tänk om jag blir kidnappad och hålls fången i 18år av någon snuskgubbe och får föda massa barn och bo i en källare... Ska liksom åka till ett av världens sjukaste och skummaste länder :P




Kommentarer
Postat av: Jessan

det kommer gå strålande :) mamma och jag ska shoppa imorgon har du otur blir det farsta;) puss på dej och lycka till! April pussar tillbaka

2010-03-25 @ 21:58:30
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Anette

i 3D? Jag ska se den nästa vecka :) va den bra?



Resan kommer gå toppen! Shoppa massa o ha kul!!

2010-03-25 @ 22:40:13
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0