Nu har jag loggat in på min blogg typ 4 ggr inom 10 minuter...

Vill blogga om något men kommer inte på något intressant. Liksom hur kul är det att skriva om när jag kollar på family guy och Ida spelar på sin mobil...

HAHA nu kom en rolig grej på family guy och det är fan sant i det som spekulerar i... Chris och hans arbetskolega står i en video/godis/tidningsbutik bakom kassan och snackar om sagan om ringen. Då Chris säger: i ettan så flyger gandalf ju på en örn men sen i trean så kommer örnarna tillbaka och räddar frodo och sam efter att dom dumpat ringen och sedan flyger örnarna dem hem. Så varför flög dom inte hela vägen för då hade dom ju sparat massor av tid...

Det är ju fan sant, i boken tar det ju typ ett år att bli av med ringen men om dom flög så hade dom kunnat göra allt på säkert en vecka och dessutom slippa allt kaos!
Det är som att jag skulle få flyga gratis till USA men väljer att gå och simma dit. Allt ska göras på det mest krångligaste sättet! Har gått med i ett team på facebook som heter (svensk översättning) "om personerna i filmen lyssnade på mej skulle dom fortfarande vara i livet"


Kommentarer
Postat av: PlingPlong

haha xD fett skön :P

2010-03-17 @ 20:46:02
URL: http://plingplongis.blogg.se/
Postat av: Ida

som jag sa, tänkte jag på för länge sen när jag läste böckerna för miljonte gången xD men sant e det ;P

2010-03-17 @ 22:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0