Middag och en alvedon senare...

Efter lite middag och en alvedon senare så mår jag mycket bättre =) har mina råttor springandes runt mej och dom gör mej alltid så glad ^^
I väntan på att ajg ska orka sätta mej i bilen och åka till älskling så har jag just upptäckt att det var ganska kul att ta lite roliga bilder me datorns cam =P har nog smittats av sandra ^^


Myssa


Förkyld och snorig va fan!


Fråga inte vad jag gör med råttan, skakar henne inte iaf =P



Ska vi pussas?


Klart vi ska, älskar dej skruttråtta!


Vill vara som alla fjortizbloggare som tjänar massa pengar på att vara horor på sin blogg, börjar lugnt för jag är inte så erfaren ännu men snart är jag lika naken som en nymf och posar i cam som Dissie, Kissie, Pissie, Missie eller vad fan alla dom där nu kallas?

Kommentarer
Postat av: PlingPlong

haha xD skitbra verkligen xD (lhoool!) om du undrar så har jag rätt tråkit efter att ha varit sjuk ca 2 veckor nu ^^' garvar åt allt man kan garva åt^^'

2010-03-14 @ 20:57:17
URL: http://plingplongis.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

Hahha ;D det äger att ta bilder i camen ;D

2010-03-15 @ 07:57:23
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0