Lite bilder (fast jag är skiiiittrött så offrar jag mej för er!)


Efter krocken med bilen


Efter att Andreas lagat bilen ^^ som ny fast strucken stötfångare, vi tvättade den sen också och den blev som ny =)




Från planet mot Lycksele (lite mindre luftgropar den här gången Sandra haha)


Satt 5 timmar på Sibylla och kollade på film i väntan på att Catte och Kennteh skulle hämta mej...Ser ni vilken film jag kollar på på bilden?



Okej nu ger jag upp, internet segar som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan och jag vill sova i år så jag lägger upp resten imorgon... sista bilden blir på Exa som sover i min säng just nu ^^


Min fula lilla vovve ^^ Fast nu börjar hon och ja bli lite bundis så hon börjar nog bli liiiiiiite sötare, men bara lite! Tycker fortfarande hon ser ut som Johan sa när han såg henne första gången när vi var här efter nyår "Asså va fan e det där? en alienhund korsad med en gris?"

Kommentarer
Postat av: jessan

Men jag ska på audition den 18e. Dom sa att man kommer få 3 min ensam med juryn och försöka impa på dom. Gfärna genom sång eller typ stå på händer eller vad som helst för att visa att man är lite galen kanske.. hehe... hade du så??

2010-03-05 @ 17:53:00
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0