JÄVLA FITT TORSDAG bngfklgf,,stphgjbm,dölh msdölnmrslkgfsn hgl rönldlgb ö

Jaha vad ska man hitta på idag då? Kommer verkligen ha dödstråkigt idag, kunde inte låna bilen för både jag och Johan glömde bort det imorse att jag skulle ha den så nu är den i saltsjöbaden och jag tänker inte åka dit och hämta den. Har ingen aning om vad jag ska hitta på istället då. Har dessutom knappt nått att åka på och jag behöver göra massor av ärenden idag. Sen är jag lite lättretlig för att jag vaknar med ett ryck och undrar va fan dt e som händer. Spränger dom huset eller? Nä det är mina dumma afrogrannar som vräker ut massa musik så det hörs lika tydligt som om ljudet kom från rummet jag befinner mej i. Visst det är ingen dålig musik men just grejen att bli väckt surar ner mej totalt. Liksom jag hade kunnat sova bort min meningslösa dag men nu istället så kommer jag få tillbringa HELA dagen till att zappa mellan kanalerna. gladare blir man inte bara för att killen ätit upp all frukost! eftersom jag har spenderat över 500kr på mat och 700kr på bensin så är man ju inte så villig att gå och handla ny frukost eftersom han bara kommer äta upp den också. AAHH FITT-TORSDAG!!! Någon som vill göra mej glad idag?

Asså om jag höjer till typ på högsta volymen på tvn kan jag fortfarande höra musiken och nu är det en Sean Paul låt och jag dööööööööööööööööööööör AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!! DÖDA MEJ!!!!

Kommentarer
Postat av: jessan

haha sådär ser alla mina dagar ut :D fast idag tog jag handen ur arslet och faktiskt gjorde nått, CRED

2010-03-18 @ 22:05:10
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0