Ingen rubrik

Tja nu har jag träffat Tb och vi har fikat och sen varit hos mej och kollat på TV och snackat lite skit =)
Det märks att jag inte gör mycket om dagarna för jag är helt slutkörd nu =P

När Johan kommer hem ska han få be om ursäkt till mej (han uttryckte sej väldigt dumt i morse) och sen ska vi mysa. Om ca en halvtimme jobbar Johans mamma och ska hämta några nycklar. Funderar på om jag ska orka resa mej och lag lite pankisar till mej till middag men jag är som sagt ganska slutkörd och orkar fan inte resa mej i onödan =P

Imorgon ska jag träffa Tb igen men sen då hoppas vi båda på att Johan kommer vara med =) ska även snacka med Andreas om hur det blir med bilen...Han ska nämligen försöka fixa till stötfångaren för den skrapar i varje gång man kör över ett väggupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0