Idag ska mina bebbar och bögar flytta =)

God morgon på er =) vaknade för typ en kvart sen. Kollade först mircon om hur mycket klockan är och då såg jag att den var 1:26. Men eftersom den går en timme före så är klockan egentligen 12:26. Kul tänkte jag, sovit bort halva dagen! Men när jag kollade på datorn stog det 10:29. Kollade micron igen och då såg jag att det stog 11:29 Hade missat den första ettan ^^

Idag ska jag träffa Jessica och lämna mina djur hos henne. Tänkte fixa till mej lite sedan dra hem till mej för att hämta bilnycklar, sedan måste jag dra till Stuvsta för att där står bilen (tänkte ringa mamma och säga att jag ville ha bilen på dagen men sen när jag skulle ringa var klockan så sent så aa, nu blev det såhär). När jag hämtat bilen ska jag till mej igen och börja göra iordning alla grejer och efter det ska jag till Jessica med kalaset =P

Vi får höras senare nu måste jag få tummen ur röven och fixa lite. Puss

Kommentarer
Postat av: Jessan

WIIIIIIIIE

2010-03-25 @ 13:43:44
URL: http://artonsomrar.blogg.se/
Postat av: Anette

Bra att det lyckades iaf!!

Vad såg du för film igår?

2010-03-25 @ 13:44:08
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0