HAR DU HÖRT TALAS OM VISKNINGSLEKEN?

Den person som gaggat om att jag bara snackar skit om Johan och hans x kan ju ta och träda fram och förklara va fan hon,han håller på med. Kan ju säga rakt och ärligt här i bloggen att jag snackar fan inte skit, visst kanske jag har något problem med Johan,vår relation ibland och behöver råd om hur jag ska lösa det på bästa sett, jag är fan inte en superhjälte så jag kan inte lösa allt själv och tar därför råd av mina närmaste kompisar och dom litar jag på och för att lösa ett problem måste jag såklart berätta om det??? Jag är tjejen som hatar skitsnack men jag kan inte erkänna att jag avstår helt. Säger bara vad jag tycker helt enkelt. Tycker jag att Johan är lite lat som kanske inte ställer in disken (nu gör han faktiskt det) och jag måste bara få säga det så kommer jag alltid och har alltid lagt till minst 10000000 bra saker om honom eller minst en lika dålig sak om mej. Så då kan ju personen i fråga tro att jag snackar skit om min kille och säga det till honom men eftersom "tjallaren" är så jävla svag och har så dålig personlighet så måste han,hon sabba för någon annan och säger istöllet bara ddet dåliga som jag kanske sagt. Asså om jag skulle vara så jävla missnöjd med honom så varför då ens försöka vara tsm???????????? Ditt lilla anus!

Sen att Johan kommer och påstår att jag snackar om hans x vettefan varför personen som sagt det till honom sagt något ens. Jag känner inte hans x, jag vet knappt hur dom ser ut. Allt jag vet är att dom har gått i samma gymnasium som jag fast i Hund och att båda varit blonda...Vad finns det att säga mer om det? oooh blonda tjejer är blåsta!!! ooooh, dom gick inte djurpark så då måste dom varit dumma i huvudet också????

Visst gillade inte alla inriktningar i skolan varandra och berende på vilken inriktning man gick så hade marioteten en viss personlighet. Djursjukvård=pluggisar men trevliga. Djurpark=Glada och mindre pluggisar.
Hund=Lite kaxiga och tråkiga, höll sej mest för sej själva. Häst=Kaxiga och trodde dom var bäst.

Blonda brudar är väl inte mindre smarta än en brunett, men själv föredrar jag brunt lr mörkare hårfärger så...

Förresten va tjänar jag på att snacka skit om min killes x? Jag kan lika gärna snacka skit om mina x!

Behöver nog inte förklara mer av rubriken, en person säger en sak men allt kommer inte fram till slutpersonen och då kan det bli jävligt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0