DET ÄR FREDAG IDAG!

Tja efter en kväll framför Let´s dance och god mat som jag, ida och mamma lagat så måste jag säga att kvällen är lyckad även om det är så att jag fått reda på att det är någon av mina näsmaste vänner som svikit mej riktigt hårt, så jag är fortfarande riktigt sur, vet nu att jag inte kan lita på någon av mina vänner...iaf fram tills dess att jag vet vem som svikit mej. Dom som jag har i misstankarna är en del. Ni som vet att jag kallar er "en av mina närmaste vänner" är misstänkta för skiten fram tills att jag fått reda på vem som ligger bakom allt. Om du läser detta och vet att det är du som är den skyldige ska du veta att jag är RIKTIGT besviken på dej! Har snackat lite med Johan och allt är lugnt (så tyvärr ?bruden?) du lyckades inte förstöra mellan mej och Johan om det var dit mål, men däremot har du sumpat det mellan oss. Men efter ditt drag antar jag att du inte bryr dej för 5 öre om vi är vänner eller ej! Så bye bye me dej när jag vet vem du är...

Jag och Ida hade tänkt dra till Kajsa ikväll men tyvärr så blev allt så sent så vi sköt på det till en ennan dag. Ikväll blir det singstar istället och lite dricka kanske? Inte så man blir full direkt utan mest bara lite för sällskapets skull =)

Nu ska jag och Ida till en bemannad bensinmack och köpa lite godis för jag blev sjuuuuuuukt sugen och jag har inget hemma. Alla mataffärer är ju stänga efter 22...

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0