Bilservice

Fan va trött jag är nu när jag börjar slappna av, vaknade halv 6 av att mamma hoppade på mej och pussade mej på kinden, sen låg jag och drog mej till kl 6 och sen gick jag upp, tog bilen till högdalen och hämtade pengar och sen så åkte jag till servicen, dom sa att bilen skulle bli klar mellan 7 och halv 5...Kuuuul, liksom en hel dag man inte kan planera för att man ska vara beredd att hämta bilen. Så jag har iaf bestämt att åka till Ida i sickla eftersom det är mycket närmare än att åka från huddinge, dessutom har Ida både internet och fler kanaler ^^

Så nu tänker jag sitta här tills dom ringer och säger att bilen är klar. När jag kommer hem kommer jag börja städa mitt rum och sedan packa inför resan. Måste boka taxi också!

Under tiden jag väntar kanske jag tar en promenad till Sickla centrum och hälsar på Daniel om han jobbar och sen ska jag väl äta något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0