ÄLSKAR DENNA UNDERBARA MÅNDAG!

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!
Fan vad jag är glad just nu! Detta måste vara min bästa måndag i mitt liv!!

1. Vaknar innan mobilen ringer och väcker mej
2. Vaknar bredvid en kramsjuk älskling
3. Äter en ordentlig frukost
4. Kollar i butiker med älskling i Nacka forum och köper en keps till mej själv
5. Äter lunch med älskling
6. Åker hem från nacka (älskling åker till jobbet i saltsjöbaden) med buss och tåg och allt matchar precis
7. Promenerar hem i solskenet och inser att jag borde ta en långpromenad/joggingtur idag innan solen går ner (vilket jag tänker göra)
8. Börjar vika ihop all tvätt och tänker att fan vilken underbar dag.
9. Mobilen ringer och.... och.... ooooooooch...... det är en tjej som ringer och ber mej komma till ett café på fredag och provjobba!!!!


JAG ÄR SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA GLAD JIPPI!!!!! borde lösa in mina lotter idag och köpa nya, kanske vinner något =D sen ska jag gå förbi frisören och klippa mitt hår för det är så jävla sjukt slitet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0