Brist på rubrik fantasi

Hej, sitter i soffan, känner hur magen klånglar till och från...typ nu! men jag överlever. Värst är det på morgonen då jag vaknar och börjar röra mej från sängen så får jag sjukt ont i magen, tror inte det är magen egentligen utan tarmarna. Hoppas det inte är något allvarligt men det är jobbigt att inte få jobba eftersom jag tycker det är så kul. Saknar Katarina också! Hon är liksom min bästa kompanjon så klart man saknar henne då =D

Igår så vaknade jag vid 10 och då gick jag till bussen för att åka till vårdcentralen och lämna mitt BAJSprov...medan jag väntade på bussen kallsvettades jag som fan, undra om jag hade feber då =S glömde dock ett viktigt papper så jag fick åka hem och sedan låna bilen och lämna pappret igen på vårdcentralen. Sedan ville Johan fiska så vi drog först till nacka strand och fiskade där men jag hade gnaska ont i magen och var ganska ofokuserad så jag hade av 2 tackel (orkar inte förklara vad ett tackel är) Johan var lagom förbannad men han lugnade sej sen och vi åkte till saltsjöbaden och började fiska där, själv hade jag totalt tappat lusten för att fiska, hade ont i magen och sedan var det jobbigt när Johan hade varit så sur. Där emot hjälpte jag till att ta loss strömmingen från krockarna och sedan klappade jag en JÄTTE mysig samojedhund som ägdes av en annan som var på samma ställe som oss och fiskade. Fram mot 4 halv 5 så började det komma småungar och sedan ett gäng polacker som fuskfiskade (do hade 9 krockar på sitt tackel och man får bara ha max 5. Aja sedan började det åska, ösregna och blixtra och då gav vi upp, åkte till hemköp där Johan jobbar och köpte lite mat sedan hem och sedan låg jag i soffan resten av kvällen. Magen mår bäst av det ^^

Idag vid 1 så kommer mina päron och hämtar mej så ska vi åka till mormor och morfar men det blir inga kramar eller så när jag är där, tänk om jag smittar dom =O hoppas fortfarande att jag inte är smittsam men man vet aldrig för Johan berättade imorse att han får lite ont i magen ibland och känner sej skitnödig fast han inte är det. =O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0