Sjuk idag =(

Ringde jobbet och sjukanmälde mej idag, hatar verkligen att sjukanmäla mej samma dag som jag ska jobba men jag är ju den typen som vaknar och mår sämre än dagen innan. Hur som helst var det okej att jag sjukanmälde mej men det känns ändå jobbigt. Förlåt jobbet för att jag inte kommer idag =( skulle verkligen behöva vara där och jobba och umgås me jobbarkompisarna så jag får något annat att tänka på men nu handlar det om matsäkerhet. Har sedan jag kom hem från Åland i söndags haft orolig mage och tillbringat totalt 1½ timme på toaletten idag är det värre så det lär väl bli bara idag 1½ timme på toan. Det hjälper ju inte att jag mår dåligt för det som hände igår samt att jag är förkyld och snorar som fan...
tur att jag är ledig imorgon så jag får återhämta mej. På fredag blir det nya tag =D nu ska jag ringa vårdcentralen och fråga om jag bör kolla magen att det inte är något fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0