Risk1an avklarad, bara resten kvar!

Tja, sitter i högdalen och har just varit på risk1an utbildning (för mc) det var intressant, mycket tycka och tänka. Märkte dock att det var mycket pajkastning på de 3 stackars killarna som försdrog extremsporthoj även kallad plastraket av dom som föredrog custom eller så kallad "standard". Men annars var det bra. Blev klar strax efter 17 och åkte då hit. Tänkte träffa Ida ett tag men vi får se hur det blir med det. Hon är på studentmottagning så vi får se när hon blir klar där. Senare ikväll så ska jag äta sushi som mamma köpt hem till mej =D namnam!!! Ska även då läsa igenom lite papper från jobbet. Ska även börja med att läsa igenom bilteorin en gång till och sedan börja råläsa mcboken =D fan nu är det körkort som gäller!!!! Har ju liksom bara teori kvar samt 1 lr 2 lektioner till samt gillinge som redan är bokad, sen så är det uppkörning som gäller =P ska boka prov och uppkörning så fort det går när jag gjort gillinge.
Nog snack om mc, jag ska äta något och sedan bläddra lite i min mcbok =P

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

haha, jag tror inte man kan vara 100% färgblind för då borde man inte se ngn färg alls ;D hahha. Tror alltid man ser ngr färger ;P

2010-06-08 @ 17:27:37
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: jessan

han glömde kolla döda vinken och där var vi ^^

2010-06-09 @ 00:14:25
URL: http://jordentilljessica.blogspot.com/
Postat av: jessan

fast du kan inte jämföra våra jobb riktigt. du jobbar i förorten;) jag i storstan. Jag jobbar alltid runt 19-03 själv i kassan. själv på lunchen. med arbetsledare som aldrig säger något snällt. prova den;)

2010-06-14 @ 23:42:31
URL: http://jordentilljessica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0