Jävla fucking bajstisdag! fredag den 13e tss! snarare tisdag den 15e

hade planerat kvällen med att åka till älskling vara där ett tag och sedan åka hem och duscha samt blogga lite men nu har jag ingen lust med nått! Slutade jobba kl 8 ikväll efter världens jävla kaosdag (mest på eftermiddagen så allt spårade ur) sedan på vägen hem krockar jag...(inte mitt fel eftersom jag hade företräde och hon som jag krockade med såg mej inte för ens hon hade kört in i sidan på min bil) men det känns ändå skitjobbigt att behöva hålla på med massa försäkringsgrejer och sedan skicka bilen på lagning m.m....så nu mår jag apa för det var så jävla onödigt, kommer typ inte kunna sova inatt. Åt knappt middag och ja e trött men kan verkligen inte somna! Vill bara grina för att pappa e sur på MEJ för att någon annan sabbat hans bil. Han lär ju lugna sej men ändå. Vill just nu ingenting mer än att bara skita i allt och läsa kalle pocket tills jag somnar och sedan bara vara imorron men tyvärr väntar jobet och jag måste ju dit. Kan ju inte sjukanmäla mej för att jag är lika förstörd mentalt som bilen är fysiskt... Kan ingen gå till jobbet åt mej så kan jag ägna mej åt att skicka in skadeanmälningen och sedan bara lulla runt i skogen på en låååång promenad och sedan ha egen picknick på tomten och läsa nått eller kanske träffa någon kompis. Kan ingen gå till jobbet åt mej imorron? (jag tar gärna emot lönen) XP

Natti på er, hoppas eran tisdag varit bättre än min!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0