Har man tråkigt får man göra det bästa av situationen...


REGLER: Ladda upp en bild på din mobil och svara ärligt på frågorna.

Sonny Ericsson W595

1. Hur många sms har du i din inkorg ?
Några 1000, har inte raderat någon på 6 månader...

2. Vad står det i ditt översta sms och vem är det från ?
Ida: Aa, det e ju mycket möjligt =D själv har jag kommit fram till att jag börjar jobba för tidigt, när man åker till jobbet på samma buss som fulla människor på väg hem XD

3. Vad står det i ditt sms längst ner i inkorgen och vem är det från ?
Älskling: Vad kul! vi får leka någon dag ;) puss puss

4. Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det från ?
Katarina: Haha vad mysigt! calle kommer över hit snart =)

5. Hur många sms har du i kategorin"skickat" ?
Vet inte, har inte raderat några sedan mobilen var på lagning i januari. Skickade sms sedan dess total 3934 (kan ha raderat något...

6. Vad står det i ditt översta, och vem är det till ?
Jonas jobb: Hej, hur går dt på jobbet =) ja saknar jobbet och människorna där. E bättre i magen idag men dt e ändåjobbigt ibland. Idag så gick min dag åt att småstäda, nörda vid datorn och leka me råttorna. Kram

7.Vad står det i ditt nedersta och vem har du skickat det till ?
Älskling: Åh! min älskling är tbx! Dom som laga den bytte skärm och överdelen av mobilen utan kostnad alls =O Såg du min lapp btw? ;) Puss och smek

8. Vad menade du med det du skrev i det nedersta sms:et ?
Att min mobil som hade gått sönder var lagad =P och att jag hade skrivit "något" på en lapp till Johan ;)

Ta fram din mobil och gå in på kontakter !

Har du Kysst nr 7 ?
ABSOLUT INTE!!!

Gillar du att vara med nr 19 ?
Johans pappa, ja har är trevlig men har dåliga vanor...

Gillar du nr 25 ?

Mormor och morfar...JA!

Är nr 21 din bästis ?

Inte längre, snarare nr 22 (och ida)

Är nr 57 en sötnos ?
- går bara till 35
Var du med nr 52 idag ?
-

Går 85 i samma klass som dig?
-

Nr 33 har likadan mobil som du ?

vet väl inte jag, bryr mej inte vad min barnmorska har för mobil heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0