En mc lektion är som 5 st 1mils joggingturer!! (enligt mej)

Satan vad jag är slut både mentalt och fysiskt! Efter middagen kommer jag förhoppningsvis kvickna till lite.
Idag så vaknade jag runt 9 men snoozade jag till 10. Sedan gick jag upp och klädde på mej samt fixade till mej för att sedan hoppa i bilen och åka till Högdalen och äta lunch med Pälsk. sedan var det hem igen och dega lite och när pappa kom hem så hoppade jag i mckläderna så drog vi till min mclektion. Kan ju säga att det var både kul, lärorikt och svettigt. Sol som gassar och en motor värmer på riktigt bra när man krypkör kan jag ju säga. Fast det värsta är nog att jag har fått en blåsa vid vecket på vänster tumme. Ja, att koppla till och från heeeeela tiden i 3 timmar gör att man får blåsor och muskelvärk. För varje minut i slutet av lektionen så klarade jag knappt att krypköra längre för kopplingen blev trögare och trögare för varje minut. Mina muskler dog typ helt i handen haha XP sedan så var jag så slut i skallen så på 50banan körde jag på konerna typ hela tiden. När det var 9 minuter kvar gav jag upp för dagen.

Nu ska jag äta middag. Satan vad jag är hungrig! Puss på er =D


Tillbaka.. känner mej inte många knop piggare XP vill nog helst bara ha det tyst runt mej och läsa en bok. Har dock ingen bok och så som Erik och mamma gapar på varandra. Fan 3 timmar med en jävla mcmotor surrandes i skallen gör att man helst vill ha tystnad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0