Blocket kan ta sej!

Jävla kukbajs cykel! Efter att ha tjatat i 3 månader på att pappa ska ta ner min cykel från Idre och han tillslut gör det och jag använder den så...ÄR DEN FÖR LITEN!!! Va fan jag cyklade me den förra året och då var jag lika lång och allt men nu när jag skulle ha den ingen så fick jag sån jävla nackspärr för jag fick höja sadeln så högt det gick emn då är styret för lågt så jag cyklade ju fan me arslet högt upp i vädret och händerna i backen. Asså riktigt jävla jobbigt! Så då bestämde sej jag och Johan för att höja styret oxå men då lossnade det så det går helt enkelt inte att använda cykeln om man är över 155 typ...och jag är 166...så nu måste jag hitta en ny cykel och det är väl inte så svårt för det finna ju miljoner på blocket men alla har så skumma priser, Fan på min tid (när jag var typ 12) och skulle sälja en cykel så gick priset på typ 500 och då var...idag vill folk ha typ 3lax för en begagnd omärkvärdig cykeljävel! fan får ju en nyare och bättre i butik ju!

Så vad gjorde jag nu, jo jag gick in på sportex hemsida och kollade och då stod dt att dom har cykelrea och där kostar en exakt sådan cykel jag vill ha (hast jag måste köpa cykelhjälm och cykelkorg oxå så det blir lite tillägg) iaf så kostar en cykel där nu 2300-2500 =D ska försöka få tag på pappa så vi kan åka dit idag och köpa en.

Kommentarer
Postat av: Anette

Haha man ska inte använda för länge bara för då förblir man täppt foreveeeeer. xD

2010-06-23 @ 19:56:20
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: sandra

japp det är den! ;D

2010-06-24 @ 17:18:02
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0